عدم حضور هنری کول در شزم 2

هنری کویل نقش سوپرمن را در فیلم شزم ۲ ایفا نخواهد کرد

در روزهای اخیر شایعاتی در خصوص حضور هنری کویل در فیلم «شزم ۲» برای بازی در نقش سوپرمن به گوش می‌رسید، اما حال مشخص شده این شایعات حقیقت ندارند. گزارشات حاکی از آن است که، هنری کویل در دنباله فیلم شزم ۲ به نام کامل «شزم! خشم خدایان» حضور نخواهد داشت.

بخشی از یک فیلم شزم با فروش جهانی ۳۶۶ میلیون دلار، در آخرین دقایق خود سوپرمن بدون نشان دادن چهره، در مقابل دو شخصیت اصلی. این باعث شده است که از آن زمان برخی حدس بزنند که شخصیت سوپرمن در «شزم! خشم خدایان» نیز حضور خواهد داشت.

اما واقعیت این است که این اتفاق نمی افتد و نویسندگان برخی از فیلم های سینمایی دی سی احتمالاً از حضور سوپرمن در این فیلم اجتناب می کنند. دلیل اصلی این است که هیچ کس به طور دقیق نمی داند سوپرمن در دی سیEU (کیهان گسترده) با سوپرمن در نقش هنری کویل دقیقاً چه کاری انجام می دهد. البته ، او به زودی در فیلم Justice League ، نقش Zack Snyder که می بینم، حضور خواهد داشت.

عدم حضور حضور هنری کویل در فیلم «شزم ۲»

سوپرمن با بازی هنری کوئل در فیلمهای دیگر دی سی

حتی شایعات در مورد  بازی انحصاری جدید سوپرمن وجود دارد که می گوید این امکان وجود دارد. جی آبرامز، یک فیلم سوپرمن جدید با بازی متفاوت بسازد. در آن سکانس خنده دار از شزم  ، از آنجا که چهره سوپرمن در کادر نبود، شخص دیگری غیر از هنری کویل با لباس او به صحنه آمد. البته دیوید اف. سندبرگ مدیر شزم گفت که سوپرمن در اصل قرار بود حضور مهمی در شزم با هنری کویل داشته باشد. اما در میانه فیلمبرداری، این برنامه تغییر یافت.

اما این موضوع به معنای پایان یافتن نقش هنری کوین به عنوان سوپرمن است؟ احتمالا نه. او اخیراً به Esquire گفت: “من از نقش سوپرمن دست نکشیدم.” لباس و کلاه این ابرقهرمان هنوز در کمد اتاق من است. “من هنوز هم به عنوان سوپرمن چیزهای زیادی برای ارائه دارم.”

اگر چه مشخص است که او ذر فیلم جدید جایی ندارد، اما قطعاً در برخی دیگر از فیلم های ساخته شده دیده خواهد شد. البته شاید فقط چند دقیقه یا حتی فقط یک حضور افتخاری. شایعه ساخت فیلم جدید سوپرمن توسط جی. جی آبرام ها نیز تا حدودی برطرف شد. برخی منابع گفتند که آبرامز قصد دارد سوپرمن جدیدی را معرفی کند و برخی معتقدند که سوپرمن با هنری کویل وارد کار جدید جی شد.

فیلم شزم بر اساس یکی از شخصیت‌های کامیک‌های دی‌سی توسط دیوید اف. سندبرگ در سال ۲۰۱۹ ساخته و اکران شد. در این فیلم بازیگرانی از جمله زکری لی‌وای، مارک استرانگ و جک دیلن گریزر ایفای نقش کردند. عموم منتقدان و سینمادوستان از تماشای این فیلم رضایت داشتند و امتیاز این فیلم ۷۱ از ۱۰۰ می باشد.

شژم با بودجه‌ ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون دلاری بر روی پرده سینما رفت، ولی فروش آن کمتر از انتظارات بود و این فیلم ساخته‌ دیوید اف. سندبرگ با دریافت ۳۶۶ میلیون دلار از گیشه به کار خود پایان داد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *