ریبوت انیمانیاکس در دست ساخت

شبکه استریم “Hulu” دستور ریبوت سریال کارتونی “انیمانیاکس” یکی از محبوب ترین کارتون های دهه ۹۰ میلادی برای ۲ سیزن و پخش در سال ۲۰۲۰ صادر کرده است. همچنین شبکه “Hulu” بعد از اعلام خبر ساخت ریبوت این مجموعه ، اپیزود های این مجموعه را لیست کرد اما نکته جالبتر ایجاد صفحات سری های مربوط به این کارتون از جمله “pinky” ، “Pinky and the Brain” ، “Elmyra and the brain” و همچنین “Tiny Toon” میباشد که احتمالا نوید بخش ساخت آنها در آینده نیز هست.

سری اوریجینال این کارتون طی ۵ توسط کمپانی فاکس و سپس توسط برادران وارنر پخش شد که وظیفه ساخت آن بر عهده “تام راجر” و تهیه کنندگی “استیون اسپیلبرگ” بود. “انیمانیاکس” یک سری کارتونی متنوع از لحاظ تولید کنندگان و صداپیشگان بود به طوری دست به دست صدا پیشگان حول ۳ شخصیت اصلی داستان یعنی “یاکو” ، “واکو” و “دات” ۳ فامیل از همه جا بی خبر میچرخید.

کارتون “انیمانیاکس” به دلیل محتوا برای کودکان کوچک بسیار مناسب طراحی شده بود و از بسیاری از کارتونهای رقیب در زمان خودش (به ویژه کارتون های دیزنی) برای کودکان قابل درک تر و واضح تر بود. و اسپین-آف “Pinky and the Brain” از این سری به حدی محبوب شد که موفقیت و محبوبیتش وابسته به سری اصلی نباشد. همراه با کارتون “Batman: The animated series” سری “انیمانیاکس” نقش بسیار پررنگی در سری کارتون های تلویزیونی ساخته کمپانی برادران وارنر برای سالیان سال را بازی کرده است.

شبکه استریم “Hulu” اعلام کرده است که با استیون اسپیلبرگ همکاری میکند تا مجددا این سری محبوب را زنده کند، شبکه “hulu” ابتدا ۲ سیزن از این کارتون را در سال ۲۰۲۰ پخش خواهد کرد و سپس تمامی اپیزودهای پخش شده از این کارتون و اسپین-آف های آن از جمله “Tiny Toon Adventures” (ساخته و تهیه شده توسط استیون اسپیلبرگ که داستان بچه های شخصیت های معروف کارتون های برادران وارنر شامل “باگز بانی” و “دافی داک” را روایت میکرد) از ابتدا تا به آن روز بر روی این شبکه قرار خواهد گرفت تا مخاطبان بتوانند تماشا کنند.

این نکته هم قابل ذکر است که “Hulu” بیشتر بر روی کلمه ریبوت این مجموعه تاکید داشته تا احیای آن ! ضمن انکه با توجه به تعداد زیادی صدا پیشگان که در این مجموعه همکاری داشته اند و خیلی از آنان هنوز هم در صنعت انیمیشن فعال می باشد و طبق گفته بسیاری از آنها “انیمانیاکس” پروژه مورد علاقه در طول حرفه آنها میباشد بعید نیست تا در این پروژه نیز از آنها استفاده شود.

هرچند که “Hulu” به غیر از اسپیلبرگ از شخصیت دیگری در ریبوت این مجموعه نام نبرده و شاید حتی برخوردی کمی رادیکال تر با این موضوع داشته باشد و در ریبوت “انیمانیکس” کلا از گروه جدیدی استفاده نماید. حتی اگر این اتفاق هم بیافتد کارتون “انیمانیاکس” با حفظ رویه نسخه های پیشین خود در ارائه یک کمدی بینظیر مطمئنا میتواند لحظات خوشی را برای همه ما رقم بزند.

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *