جوکر جرد لتو در لیگ عدالت نسخه زک اسنایدر کاملا متفاوت خواهد بود

یکشنبه 25 آبان , 1399

زک اسنایدر در نسخه کامل و متفاوت لیگ عدالت می‌خواهد از ظاهر جدید جرد لتو در این فیلم رونمایی کند. ظاهر جوکر در لیگ عدالت زک اسنایدر مانند نسخه قبلی نخواهد بود و قرار است تغییرات گسترده‌ای صورت بگیرد.

ظاهر جوکر در لیگ عدالت زک اسنایدر

پیش‌تر اعلام شده بود که زک اسنایدر می‌خواهد نسخه‌ای خاص از فیلم لیگ عدالت را بسازد. نسخه‌ای که مد نظر خودش بوده را بسازد. او در این فیلم جر لتو را به عنوان جوکر انتخاب کرده است و چندی پیش نیز اعلام شد که جرد لتو در نقش جوکر به فیلم لیگ عدالت زک اسنایدر بازمی‌گردد.

بسیاری از ما جرد لتو را در نقش جوکر در فیلم لیگ عدالت دیده‌ایم و هنگامی که این فیلم پخش شد برخی اصلا از بازی او راضی نبودند و جوکر جرد لتو را دوست نداشتند. اما در عین حال بسیاری از کاربران این کاراکتر را دوست داشتند و دلیل اصلی ضعف‌های نمایشی جوکر در این فیلم را دخالت‌‎های تهیه کنندگان و کارگردان لیگ عدالت می‌دانستند. برخی بر این باورند که حدود ۵۰ دقیقه از سکانس‌های جوکر در فیلم لیگ عدالت حذف شده است.

جرد لتو که البته بازی‌های بسیار درخشانی در کارنامه خود دارد، همیشه در پیش فرصتی برای نشان دادن توانایی‌های خود در نقش جوکر بوده است. حال زک اسنایدر این فرصت را به او داده است و قرار است این شخصیت از لحاظ ظاهری نیز تغییراتی داشته باشد و به گفته زک با نسخه‌ای کاملا جدید از جوکر در فیلم Justice league رو به رو هستیم.

زک اسنایدر در این باره می‌گوید: من میخواستم در فیلم خود به تصویر پیش‌تر دیده شده از این جوکر هم ادای احترام کنم زیرا صحنه‌های زیبا و تاثیرگذاری داشته است. اما در مورد جوکر مد نظر من با یک شخصیت کاملا جدیدی رو به رو خواهید شد حتی از لحاظ ظاهری نیز این جوکر تغییراتی داشته است.

در این بین فابیان واگنر، فیلم‌بردار فیلم لیگ عدالت ، نسخه زک اسنایدر هم ضمن تشکر فراوان از عوامل این فیلم گفته است که در ۱۷ نوامبر زک اسنایدر یک بمب را به زمین می‌اندازد به همین دلیل برخی بر این باورند که سه شنبه شاهد تریلری از این فیلم خواهیم بود.

منبع: screenrant

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *