فصل دوم سریال The Mandalorian در چه ماهی منتشر خواهد شد؟

پنج‌شنبه 17 بهمن , 1398

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون باب ایگر از انتشار فصل دوم سریال The Mandalorian  (ماندالورین)، سریال The Falcon and the Winter Solider (فالکون و نگهبان زمستان) و سریال WandaVision (وانداویژن) گفته است. اگر نمی‌دانید باب ایگر کیست باید بگوییم که او رییس شرکت والت دیزنی است و حرفش حرف است!

سریال‌هایی اصلی استریم دیزنی پلاس در سال ۲۰۲۰

او اخیرا در یک کنفرانس تلفنی از این سه سریال صحبت کرده است. سریال‌هایی که جزو گزینه‌های اصلی سرویس استریم دیزنی پلاس هستند و قرار است در سال ۲۰۲۰ پخش شوند. باب ایگر گفته است که فصل دوم سریال ماندالورین (The Mandalorian) در ماه اکتبر سال ۲۰۲۰ (که در مهر یا آبان سال ۱۳۹۹ می‌افتد) از شبکه دیزنی پخش می‌شود. او همچنین گفته که برای این سریال فصل‌های دیگر و اسپین آف هم ساخته خواهد شد و حتی ممکن است آن‌ها به فکر ساختن سریال‌ هایی فرعی بر اساس شخصیت‌های مختلف سریال بروند و برای هر شخصیت مسیری شخصی به وجود بیاورند. این سخنان می‌توانند خیلی جدی باشند چون سریال مندالوریان که توسط جان فاورو ساخته شده است تا حد زیادی در دل طرفداران و منتقدان جا باز کرده است. همانطور که می‌دانید این سریال اولین سریال دیزنی پلاس بوده و یک شروع حماسی برای این شبکه رقم زده است.

ماندالورین

بعد از سریال The Mandalorian باب ایگر به سراغ سریال‌های دیگر رفته است. مثلا سریال Obi-Wan Kenobi (اوبی وان کنوبی) و سریال  Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان) که این سریال دوم یک پیش درآمد بر اساس فیلم های جنگ ستارگان است. پس اینطور که به نظر می‌رسد والت دیزنی پروژه‌های تلویزیونی و سینمایی Star Wars را دارد خوب پیش می‌برد.

البته باب ایگر خاطرنشان کرده که با وجود صحبت‌هایش از پروژه‌های جنگ ستارگان حالا حالاها نباید منتظر دیدن‌شان باشیم! این سریال ها از دنیای جنگ ستارگان طی چند سال آینده از شبکه دیزنی پلاس پخش می‌شوند. طبق گفته‌های باب ایگر مشترکین سرویس استریم دیزنی پلاس در کمتر از ۳ ماه چیزی حدود ۲۸.۶ کاربر را جذب خود کرده است و این رقم از آنچه انتظار می‌رفت خیلی بیشتر است.

سریال دیگری که ایگر در موردش سخن گفت سریال The Falcon and the Winter Soldier (فالکون و وینتر سولجر) است. این سریال اولین سریال دنیای سینمایی مارول در شبکه دیزنی پلاس خواهد بود و قرار است در ماه اوت ۲۰۲۰ (یعنی در مرداد یا شهریور سال ۱۳۹۹) از این شبکه پخش شود. سریال WandaVision (واندا ویژن) هم طبق گفته‌های باب ایگر در دسامبر ۲۰۲۰ (یعنی در آذرماه یا دی‌ماه ۱۳۹۹) از دیزنی پلاس منتشر خواهد شد.

همین چند روز پیش بود که در جریان پخش مسابقه سوپربال اولین تریلر از این دو سریال مهیج همراه با سریال Loki (لوکی) منتشر شد و ما شاهد یک تریلر مشترک از هر سه سریال بودیم. طرفداران هم حسابی با این تریلر خوشحال شدند هر چند نمی‌شد از آن اطلاعات جدیدی فهمید.

دیگر چیزهایی که باب ایگر در موردش حرف زده ساخت ۷ سریال دیگر از دنیای مارول است. انیمیشن What if? (چه می‌شد اگر؟)، سریال Moon Knight (شوالیه ماه)، سریال Hawkeye (هاوک آی)، سریال Ms. Marvel (خانم مارول) و سریال She Hulk (شی هالک) از دیگر کارهای مارو استودیو هستند و قرار است از سرویس استریم دیزنی پلاس پخش بشوند. البته باب ایگر چیزهای زیادی از این پروژه‌ها نگفته است.

نظر شما درباره این حجم از کارهای جالب که قرار است از سرویس استریم دیزنی پلاس پخش بشوند چیست؟ راستی شما در مورد فصل دوم سریال The Mandalorian چه حدس‌هایی دارید؟ نظرات خود را از طریق بخش نظرات سایت با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.

منبع: www.hollywoodreporter.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *