پوستر جدیدی از فیلم The Batman به مناسبت روز شوالیه تاریکی منتشر شد

یکشنبه 30 شهریور , 1399

مت ریوز، کارگردان فیلم The Batman به تازگی پوستر جدیدی از این فیلم به مناسبت روز این ابر قهرمان DC منتشر کرده است. در پوستر جدید فیلم The Batman شاهد طراحی آشنایی هستیم.

در حاشیه رویداد DC FanDome بود که اولین تریلر رسمی فیلم The Batman منتشر شد و توانست نظر مثبت منتقدان و طرفداران را جلب کند. در این تریلر شاهد حضور بتمن با بازی رابرت پتینسون و شخصیت‌های دیگری مانند پنگوئن بودیم. همچنین شاهد لوگو و ارت رسمی فیلم The batman نیز بودیم. حال به تازگی مت ریوز کارگردان فیلم The Batman پوستر جدیدی از این فیلم به مناسبت روز بتمن منتشر کرده است. این پوستر نیز طراحی مشابه به پوستر قبلی بتمن دارد و شاهد ترکیب رنگ قرمز هستیم. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید.

پوستر جدید فیلم The batman

پوستر فوق توسط بیل سینکیویچ، که بیشتر برای کار روی آثاری چون Elketra ، moon knight و new mutants از مارول و کماندار سبز و بتمن از DC شناخته می‌شود، طراحی و منتشر شده است.

در طی هفته گذشته شاهد پوستر تبلیغاتی جدید از فیلم The Batman بودیم که بهتر می‌توانستیم رابرت پتینسون را در لباس شوالیه تاریکی مشاهده کنیم.

وظیفه کارگردانی این فیلم بر عهده مت ریوز می‌باشد. این سریال در ابتدا به دلیل شیوع و همه گیری ویروس کرونا متوقف شد و پس از مدتی فیلمبرداری این فیلم مجددا آغاز شد اما بازهم به دلیل ابتلای رابرت پتینسون به ویروس کرونا، روند فیلمبرداری بار دیگر متوقف شد و پس از گذشت نزدیک به یک ماه مجددا به جلوی دوربین رفته است و انتظار می‌رود روند فیلمبرداری این بار به اتمام برسد.

فیلم The Batman برای اکران در تاریخ ۱۱ اکتبر ۲۰۲۱ ( ۹ مهر ۱۴۰۰ ) برنامه ریزی شده است.

منبع: comicbookmovie

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *