حضور فیلم جدید بتمن در رویداد دی سی فندام

حضور فیلم جدید بتمن در رویداد دی سی فندام

رویداد دی‌سی فندام چند هفته دیگر (۲۴ مهر) برگزار می‌شود و هواداران بی‌صبرانه منتظر هستند تا ببینند چه فیلم‌ها، سریال‌ها، داستان‌های کمیک و بازی‌های جدیدی در این مراسم معرفی خواهد شد. فیلم جدید بتمن (The Batman) یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌‌های این رویداد است که طبق اخبار قرار است شاهد تریلر جدیدی از آن نیز باشیم.

حضور فیلم جدید بتمن در رویداد دی سی فندام

در همین رابطه، رابرت پتینسون (بازیگر نقش بتمن) در مصاحبه اخیر خود با ورایتی گفته که منتظر خبرهای هیجان‌انگیز از این فیلم در دی‌سی فندام باشید:

من و زوئی [Kravitz] کارهایی انجام داده‌ایم که بسیار جالب و شگفت‌انگیز است. در این مراسم اتفاقات بزرگ و هیجان‌انگیزی خواهد افتاد. من بخش‌هایی از فیلم را تماشا کرده‌ام و باید بگویم که واقعا جالب توجه است. رابرت پتینسون در این فیلم یک نسخه کاملا جدید و متفاوت از شخصیت بتمن را به نمایش‌ می‌گذارد و در کنار او بازیگرانی دیگری نظیر کالین فارل (در نقش پنگوئن)، پل دینو، زوئی کراویتز (کت وومن)، جان تورتورو، پیتر سارسگارد، جیمی لاسون، بری کیوگن و اندی سرکیس (آلفرد پنی‌ورث) در فیلم به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند. مت ریوز، کارگردان فیلم بتمن نیز درباره این رویداد گفت:

این فیلم مانند گالری روگس از اهمیت بالایی برخوردار است. ماهیت این مکان و تاریخی که در پس آن قرار دارد برای داستان ما بسیار مهم است، به‌خصوص تاریخچه یک شهر فاسد. یکی از کارهایی که من واقعا می‌خواستم انجام دهم، به تصویر کشیدن یک شهر آمریکایی بود که هیچ‌کس تاکنون در آن زندگی نکرده است. تیم برتون (بتمن ۱۹۸۹) لوکیشن‌های بسیار زیبایی انتخاب کرده‌ بود و همچنین بتمن کریستوفر نولان در فیلم Batman Begins در قسمت‌هایی از شیکاگو و شهر پیتسبرگ فیلمبرداری شده بود. ما دنبال خلق نسخه‌ای هستیم که تاکنون شبیه آن را در جایی ندیده‌اید. فیلم جدید بتمن در تاریخ ۴ مارس ۲۰۲۲ ( ۱۳ اسفند ۱۴۰۰) در سینماها اکران خواهد شد.

منبع: کامیک بوک

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *