احتمال ساخت فصل سوم سریال Squid Game

احتمال ساخت فصل سوم سریال Squid Game

ظاهرا سازنده و خالق اصلی سریال بازی مرکب (Squid Game) حتی پیش از پخش فصل دوم، به دنبال ساخت فصل سوم بازی مرکب است. گفته می‌شود که «هوانگ دونگ-هیوک» خالق سریال Squid Game در حال مذاکره با نتفلیکس برای ساخت فصل دوم و سوم این سریال موفق است. بازی مرکب با پخش خود در سپتامبر به بزرگترین سریال نتفلیکس تبدیل شد و بینندگان و این شبکه محبوب را با رکوردشکنی‌های خود شگفت‌زده کرد. در حالی که این کارگردان ابتدا برای ساخت فصل‌های بعدی تردید داشت، ظاهرا اکنون قصد دارد علاوه بر فصل دوم، فصل سوم آن را نیز بسازد.

دونگ-هیوک در مصاحبه اخیر خود با شبکه کره‌ای KBS گفت: «من در حال مذاکره با نتفلیکس برای فصل دوم و همچنین فصل سوم هستم و به‌زودی به نتیجه خواهیم رسید.»

این کارگردان که ماه گذشته مذاکرات خود با نتفلیکس برای ساخت فصل دوم را تایید کرده بود، اکنون برای اولین بار درباره فصل سوم صحبت کرده است و باید دید چه تصمیماتی گرفته خواهد شد. او همچنین در مصاحبه خود گفت: «ما کاملا می‌دانیم که همه منتظر فصل‌های آینده سریال هستند، بنابراین در تلاش هستیم تا در این مورد مثبت فکر کنیم.»

 

احتمال ساخت فصل سوم سریال Squid Game

دونگ هیوک همچنین تایید کرده بود که فصل دوم سریال Squid Game در مورد «سونگ گی-هون» خواهد بود و ظاهرا در این فصل خواهیم دید که پس از اتفاقات پایانی فصل اول، گی-هون با چه افرادی ملاقات خواهد کرد و به دنبال چه چیزی خواهد بود.

هنوز هیچ صحبتی درباره داستان فصل سوم وجود ندارد، اما احتمالا داستان آن (در صورت ساخته شدن) پس از فصل دوم مشخص خواهد شد. همچنین هنوز برای تاریخ انتشار فصل دوم بازی مرکب به هیچ تاریخی اشاره نشده است، بنابراین نمی‌توان به این زودی‌ها منتظر آن بود.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *